Spørgsmål og svar


Hvornår er jeg sikker på at have en plads på et hold? 
Det er du, når vi har modtaget din betaling og du har modtaget en bekræftigelsesmail fra os. 

Hvad sker der, hvis jeg kommer på venteliste?
På nogle hold er der en begrænsning på, hvor mange der kan være med. Når den grænse er overskredet, kommer man på venteliste. H
vis der kommer ledige pladser på et hold, går vi altid efter ventelisten, derfor er det altid en god idé at tilemlde sig der - du skal først betale for at være tilmeldt på holdet når du får plads på holdet og har accepteret pladsen på holdet. 
Vi kontakter dig via email, hvis der bliver plads på holdet. Det sker typisk ret hurtigt efter sæsonstart.  Du skal så logge på via "Medlemslogin" i menuen til venstre og bekræfte, at du stadig ønsker pladsen; dette skal gøres indenfor 4 dage, hvorefter pladsen går videre, såfremt der er flere på venteliste.  Bl.a. derfor er det vigtigt både at opgive korrekt mailadresse og at huske sit kodeord.

Hvis der skulle være lang venteliste på et hold, bliver der nogle gange oprettet et ekstra hold for lige netop den aldersgruppe. Når/hvis vi gør det, er det ligeledes først og fremmest de gymnaster der er tilmeldt ventelisten på det "oprindelige hold" der bliver tilbudt en plads på "ventelisteholdet", hvis holdet ikke er fyldt efter det, åbner vi op for at andre også kan tilmelde sig. 

Rigtig mange af dem der først kommer på venteliste, bliver tilbudt en plads på enten det først ønskede hold eller et andet hold - vi gør alt for at alle får tilbudt en plads på et hold. 

Kan jeg ikke tilmelde mig, som jeg plejer, ved at møde op på et hold og få et girokort med hjem?
Beklager. Nej. Vi har afskaffet girokortene for at gøre det nemmere for foreningen, der drives af frivillig arbejdskraft. Og fordi det er rasende dyrt at bruge girokort. 

Er det sikkert at betale med Dankort på jeres system?
Vores betalingssystem er godkendt af PBS, og det er helt sikkert at bruge.

Kan jeg få penge tilbage, hvis jeg ikke ønsker at gå på holdet alligevel?
Ja, det kan du godt. De første par gange kan du prøve, om holdet er noget for dig eller dit barn, og er det ikke det, så kan du melde afbud ved at sende en mail til vores kasserer.  Så får du dine penge tilbage.

Du kan normalt prøve to gange fra det tidspunkt, hvor du har betalt, før du skal melde afbud. Du kan ikke melde afbud senere, med mindre der foreligger særlige omstændigheder. Tjek altid holdinfo eller forhør dig hos instruktøren på holdet, hvis du er i tvivl om, hvor mange prøvegange der er på netop dit hold. 

Hvorfor er der forskel på priserne på de forskellige hold? 
Som noget relativ nyt er der i en del af holdenes pris indregnet udgiften til opvisningstøj, således at den ikke skal opkræves senere. 

Det er derfor vigtigt, at du oplyser hvilken størrelse tøj du/dit barn bruger, når du tilmelder dig eller dit barn på et hold. Vær opmærksom på at opdatere størrelsen fra sæson til sæson, da det er den oplyste størrelse instruktøren går ud fra, når der bliver bestilt tøj. 

Kan jeg/mit barn få en prøvetime?
Du må gerne vente med at betale, til du har prøvet holdet, men det er på eget ansvar. Bliver holdet overtegnet, inden du får betalt, kan du ikke få plads på holdet.

Jeg har flere spørgsmål - hvad gør jeg så?
Har du spørgsmål, du ikke kan finde svar på her, så kontakt Kathrine Bloch (ved spørgsmål vedr. hjemmeside og tilmelding) og Carsten Knudsen (ved spørgsmål vedr. kontingent og betaling). Deres kontaktoplysninger finder du her
Har du spørgsmål til et specifikt hold skal du kontakte instruktøren eller kontaktpersonen på holdet. Du finder kontaktoplysninger på alle vores instruktører her

 

Hadsten Idrætskreds - din idrætsforening i Hadsten - CVR nr 3044 7484