COVID-19 retningslinjer

Vi skal passe på hinanden, derfor er der sket, og vil der ske, løbende ændringer i den ellers velkendte gymnastiksæson.
Det forventes at sæsonen starter d. 1. september, som vi plejer, dog kan der ske pludselige ændringer i afholdes af træning og retningslinjer grundet COVID-19.

Vi følger sundhedsmyndighedernes anbefalinger, og de lokale skoler/instituioner. Lukker skolerne eller institutionerne ned, aflyser vi, som udgangspunkt, også træninger.

Viser du eller dit barn tegn på sygdom skal I IKKE møde op til træning. Viser et barn på holdet tegn på sygdom vil barnet blive ringet hjem.

Vigtigt!: Er et familiemedlem hjemsendt fra arbejde eller skole grundet mistanke om kontakt med coronasmittede, må dette familiemedlem ikke møde op til træning.
Vi henstiller til, at hvis et familiemedlem er hjemsendt grundet mistanke om tankt med coronasmittede, venter de øvrige familiemedlemmer med at komme til træning, til det er sikkert at det hjemsendte familiemedlem ikke er smittet med COVID-19.

Vi ønsker ikke at være medvirkende til at skabe smitte på tværs af årgange og skoler - derfor håber vi på, at I vil følge vores opfordring.

Der vil i alle sale eller ved indgangen til alle sale være adgang til håndsprit. Alle gymnaster spritter af inden de går ind i salen.

• Yogamåtter - bruges der yogamåtter på dit hold, så må du meget gerne medbringe din egen måtte hvis muligt (det samme gælder andre mindre rekvisitter - hør din instruktør ad, om der er andet du med fordel selv kan medbringe)
  • Springere opfordres til at spritte deres hænder af før og efter en springseksion eller efter behov
  • Har I spørgsmål kan I ALTID kontakte bestyrelsen

Vi håber på Jeres forståelse for vores forholdsregler. Vi ønsker at passe bedst muligt på både vores gymnaster og frivillige instruktører.

Hadsten Idrætskreds - din idrætsforening i Hadsten - CVR nr 3044 7484