Holdtilmelding forår 2024 » Tilmeld dig her

Før du tilmelder dig

Din medlemsprofil er personlig - det vil sige, at hvert familiemedlem (der ønsker at være tilmeldt et hold i Hadsten Idrætskreds) skal tilmeldes via eget navn og egen profil. Medlemsprofilerne kan dog godt indeholde samme mailadresse og telefonnummer. Det er vigtigt at hvert medlem er tilmeldt med egne oplysninger, eks. i tilfælde af medlemsindberetninger, eventuelle skadesanmeldelser og andre praktiske ting.

Har du tidligere været tilmeldt et hold i Hadsten Idrætskreds? Så brug meget gerne samme profil igen.

Men husk at opdatere dine oplysninger
-
Telefonnummer og mail så du kan få vigtig info og blive informeret om eventuelle aflysninger.
- Tøjstørrelse; da det er den vi går ud fra, når vi bestiller eks. opvisningstøj.

Har du spørgsmål, du ikke kan finde svar på her så kontakt Kathrine Bloch (ved spørgsmål vedr. hjemmeside og tilmelding) og Carsten Knudsen (ved spørgsmål vedr. kontingent og betaling). Deres kontaktoplysninger finder du her

Spørgsmål til det enkelte hold skal stilles til instruktøren/instruktørerne.

Du er nu klar til at tilmelde dig og din familie - god fornøjelse, vi glæder os til at se dig smiley

Holdtilbud sæson forår/sommer 2024

Herunder finder du de hold, vi tilbyder:

Hadsten Idrætskreds - din idrætsforening i Hadsten - CVR nr 3044 7484